نوشته شده توسط : مهرداد

دروازه بان دانمارکی که برای اولین بار پیراهن منچستر یونایتد را به تن کرد، میگوید از اینکه رویای کودکی اش به حقیقت پیوسته در پوست خود نمیگنجد!

او به MUTV  می گوید:" یکی از لذت بخشترین روزهای زندگیم بود. وقتی که ارزوی بازی برای تیمی از چهار سالگی با شماست و ان ارزو به حقیقت می پیوندد ، حتما ان روز برای شما روز بزرگی خواهد بود. از ان خیلی بذت بردم. شروعی بسیار خوب بود."

لیندگراد روی گلی که از ساوتهمپتون دریافت کرد هیچ تقصیری نداشت، شوت بسیار سحمگینی بود که به تور دروازه چسبید، و هواداران یونایتد که به سنت مری سفر کرده بودند، در تمام 90 دقیقه از او حمایت کردند.

لیندگراد در مورد هواداران میگوید: "فکر میکنم لحظه ای او بود که توپ را از من مخفی نگه داشتند. جالب بود. انها از من بخوبی پشتیبانی کرده اند، هم در الدترافورد و هم در اینجا(سنت مری). به انها یک تشکر بسیار بزرگ بدهکار هستم."

"این بازی خیلی شبیه به بازی با بلکپول بود. در نیمه او خوب بازی نکردیم و موقعیتی ایجاد نکردیم. ساوتهمپتون 1-0 جلو افتاد ولی توانستیم جریان بازی را عوض کرده و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برد خوبی بود."

حالا بعداز چشیدن طعم حضور در دروازه یونایتد  و چشیدن طعم فوتبال انگلیسی، لیندگراد منتظر فرصت بعدی است. او اصرار میکند که برای نیمکت نشینی به یونایتد نیامده  و مصمم است که پیراهن شماره یک منچستر یونایتد را بتن کند.

"همه میخواهند در ترکیب اصلی باشند و من هم متفاوت نیستم. رویای بازی کردن را دارم. اینجا نیستم تا یک جا بنشینم و کاری نکنم. اینجا هستم  تا بازی کنم."



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

به گزارش کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران , باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد قرارداد دیمیتار برباتف مهاجم آماده ی این روزهای خود را تمدید کند. هنوز 18 ماه از قرارداد او باقی مانده ولی سر الکس فرگوسن سر مربی شیاطین سرخ این را می داند که باشگاه های زیادی برباتف را مد نظر دارند و او نمی خواهد این مهاجم 30 میلیونی خود را از دست بدهد.
منچستر ایوینینگ نیوز میگوید : برباتف هم اکنون با 14 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و یونایتدی ها قصد دارند قرارداد او را به مدت 3 سال دیگر تمدید کنند و حقوق هفتگی او را به 120 هزار پوند در هفته افزایش دهند. سران یونایتد بر این باورند که برباتف برای تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت و او به راحتی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد زیرا پیش از این هم این مهاجم بلغاری از پایان دادن به فوتبالش در پیراهن منچستر یونایتد خبر داده بود.
 
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

به گزارش کانون هواداران منچستریونایتد در ایران و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه،برخی مطبوعات گفته‌اند که ممکن است کاکا به صورت قرضی روانه‌ی اولدترافورد شود.
استیو میلر در روزنامه دیلی استار می‌نویسند:"بمب خبری ماه ژانویه می‌تواند انتقال قرضی کاکا به منچستریونایتد باشد.چلسی و اینترمیلان در حال حاضر خواهان او هستند،به خصوص چلسی.چون سرمربی سابق کاکا در میلان،آنجلوتی هم‌اکنون در چلسی است و می‌خواهد با آوردن او به تیمش در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد.
امّا طبق گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا،احتمال پیوستن کاکا به منچستریونایتد نیز زیاد است.مورینیو هم بدش نمی‌آید تا با رقیب قدیمی‌اش،سرالکس فرگوسن تجارت کند."
هم‌چنین روزنامه‌ی دیلی میرر اعلام کرده که اورتون به شدت خواهان مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد،فدریکو ماچدا می‌باشد.آن‌ها معتقدند دیوید مویس،مهاجم اصلی‌شان در این فصل خوب کار نکرده است.
روزنامه میرر نیز طی گزارشی خبر از احتمال پیوستن دیوید بکهام به تاتنهام و حضورش در بازی مقال منچستریونایتد خبر داده است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: برچسب‌ها: کاکا , منچستر , نقل وانتقالات , یونایتد ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

بعداز گذراندن ازمایشات پزشکی، توافقات شخصی با این بازیکن صورت گرفت. طبق گزارش سایت رسمی باشگاه، این بازیکن در دسامبر با تیم تمرین خواهد کرد اما نمیتواند تا ژانویه و بازشدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای یونایتد به میدان برود.
سر الکس فرگوسن در مورد این دروازه بان دانمارکی میگوید:" اندرس یکی از بهترین دروازه بانان جوان جهان است. همیشه در منچستر یونایتد بدنبال ستارگان جوان و استفاده از انها بوده ایم. حالا دروازه بانی جوان در اختیار داریم که اینده بسیار درخشانی در پیش رو دارد. زمان تمرینی که او در اختیار دارد بسیار مهم است. این زمان مانند بازی های پیش فصل عمل میکند و باعث می شود که او اماده تر شود."

اندرس لیندگراد میگوید :" پیوستن به منچستر یونایتد یک انقال رویایی بود. این باشگاه در دانمارک برای مردم خیلی مهم است و از اینکه به اینجا امدم بسیار خوشحالم. در انتظار تمرین و بازی کردن در کنار بهترین های جهان فوتبال هستم. نمیتوانم برای بازی در تیم و کمک کردن به ان برای ماندن در صدر جدول، صبر کنم."

مختصری در مورد اندرس لیندگراد:

تاریخ و محل تولد: 13 اپریل 1984 ، اودنزه (Odense)
اولین باشگاه: Odense
باشگاه قبلی: Aalesunds FK
اولین بازی برای این باشگاه: 15 مارچ 2009 در برابر Tromsø
تعداد بازی : 59
تعداد بازی ملی: 4

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد